fürdő divat


Címkék: , , , 0 megjegyzés


Tegnap beszereltem a még pénteken vételezett csaptelepet a fürdőszobába. Ideje volt, mert már vagy másfél hónapja a kádnál mostam fogat, kezet, stb. Ráadásul borotválkozni sem tudtam már egy hete, mert a régi mosdókagylót már leszedtem, de az újat még nem szereltem fel.
Na ez tegnap megváltozott! Újra tudok derékfájás nélkül kezet mosni, és az arcom sem viszket már úgy mint tegnapelőtt!
Szóval ügyes voltam na! Végre kicsit több tapasztalatom van vízszerelés terén is. Eddig csak a lefolyó tisztítása ment, de örömmel konstatálom, hogy mára egy csapot is képes vagyok felszerelni lefolyóstul 4 nap alatt! :)

UPD: szerelés közben felderengett egy elég f*sza épviz animáció, hogy hogy alakulna át a kis egyszerű fürdőszobánk egy ultrabrutál, megaluxus fürdővé. lehet megcsinálom...

0 Response to "fürdő divat"

Megjegyzés küldése

Designed by TheBookish Themes
Converted into Blogger Templates by Theme Craft