VII.kerbringaipodnaphemümaszkIII.ker40perc


Címkék: , , , , 0 megjegyzés


 
Idén harmadszor veselkedtem neki az otthon-munkahely-otthon triumvirátusnak biciklivel. Attól eltekintve, hogy első két alkalommal a nyereg annyira feltörte a se*gem, hogy leülni nem tudtam napokig, baromira élvezem.
Drága testvéremtől kaptam még születésnapomra egy Respro City maszkot, amit aktívan használok, és így a 3. alkalom végére már szinte el sem tudom képzelni, hogy biciklizhettem eddig nélküle.
Átlagban 40-45 perc alatt küzdöm le a távot. Maszk nélkül, még órákkal a megérkezés után is "nehéznek" éreztem a tüdőmet, és kínszenvedés volt feljutni az Árpád-hídra.
Nem beszélve a fekete cuccokról amik a zsepiben landoltak.
Most ez teljesen megváltozott! Nem mondom, hogy nincsenek néha légzési nehézségeim, de azok betudhatóak a ciginek is. Viszont nem fáj a tüdőm, és sokkal könnyebben veszem az emelkedőket is.
Első adandó alkalommal kap egy ilyen maszkot Kedves is! Mese nincs!

0 Response to "VII.kerbringaipodnaphemümaszkIII.ker40perc"

Megjegyzés küldése

Designed by TheBookish Themes
Converted into Blogger Templates by Theme Craft